Αν και είναι ο πρωταρχικός σκοπός τους, τα φαρμακεία δεν ανθίζουν με συνταγές μόνο. Υπάρχουν πολλά άλλα προϊόντα και υπηρεσίες που μπορεί να σας προσφέρει το φαρμακείο σας για να δημιουργήσετε επιπλέον έσοδα!
Παρακάτω είναι μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να διατηρήσετε τους ήδη υπάρχοντες.
1. Γνωρίστε τον Πελάτη σας.
Οι ταχέως αναπτυσσόμενες τεχνολογίες επιτρέπουν στις εταιρείες να γνωρίζουν τους πελάτες τους και να εξυπηρετούν τις ανάγκες τους. Η γνώση αυτή επιτρέπει στα φαρμακεία να παρέχουν εξαιρετικά εξατομικευμένες υπηρεσίες και να εστιάσουν στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά.
2. Γνωρίστε την Αγορά.
Πάρτε χρόνο για να μάθετε τι είναι πιο δημοφιλές για τους πελάτες σας, ποια προϊόντα προβάλλονται περισσότερο τόσο στο χώρο της υγείας όσο και στο χώρο της τηλεόρασης και της δημοσιότητας. Με τον τρόπο αυτό θα μπορείτε να επικεντρωθείτε στην εικόνα του φαρμακείου σας και να ενσωματώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μέσα σε αυτόν.
3. Εκπαιδεύστε την ομάδα σας.
Η εκπαίδευση δίνει στους υπαλλήλους τη γνώση και την ικανότητα να βοηθούν την επιχείρηση να λειτουργήσει στο πιο αποτελεσματικό της επίπεδο. Προετοιμάστε την ομάδα σας με τέτοιο τρόπο ώστε να κατανοήσει τα μέσα που χειρίζεστε στο φαρμακείο σας καθώς και τους κανονισμούς που κυριαρχούν.
4. Δημιούργησε καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες σου.
Ακόμα κι αν οι τιμές σας δεν είναι οι χαμηλότερες στην περιοχή, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας παραμένουν πιστοί στο κατάστημά σας προσφέροντας περισσότερα με τον τρόπο εξυπηρέτησης και προσοχής των πελατών. Ένας έξυπνος τρόπος είναι να εντάξετε το loyalty program στη στρατηγική σας.
5. Τα Social Media κορώνα στο κεφάλι σου!
Τα Social Media είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο και αναπόσπαστο κομμάτι στην καθημερινότητά μας. Είναι σημαντικό να τα χρησιμοποιήσετε σαν όπλο σας για το δικό σας φαρμακείο. Επικεντρωθείτε στα μέσα που σας ταιριάζουν και εκεί αναδείξτε το ταλέντο σας! Βασικός σας στόχος είναι να κάνετε engage με το κοινό σας: ανεβάστε φωτογραφίες για τα προϊόντα σας, για τις προσφορές καθώς και τις συμβουλές σας.